Friday, December 17, 2010

Akan kujumpa...


Malam itu aku denganMu,
Mencari Kasih abadi,
Yang dapat menyinariku sepanjang hidup,
Yang dapat menawar segala lara,
Yang bisa menggembira dan menenangkan hatiku,
Sekian lama ku lupakan diriMu,

Tapi aku juga lemah,
Tak layak rasanya untuk memilikiMu,
Namun, tanpa diriMu
Aku tak mungkin dapat hidup
Kau yang beri cinta ini,
Kau yang kekalkannya,
Tiba-tiba aku yang robekkannya,

Cukup hanya sekali aku pernah berpaling dariMu,
Biarkan aku denganMu,
Biar aku selalu menemaniMu untuk berbicara,
Biar aku selalu bersamaMu,
Biar semua orang membenciMu,
Asalkan aku bahagia disampingMu,

Cinta..
Jangan pernah tinggalkanku lagi,
Aku tak terdaya tanpaMu,
Menagih kasih suci,
Aku tak ingin mencemarkannya kembali,

Biar cinta mekar di hati,
Biar aku rasai rindu itu,
Biar diriku tenang dengan adanya Kamu,
Kerana ku tahu Kamu merinduku jua,
Abadikanlah cinta ini hingga hujung nyawa
di akhir sana...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates